Aday Cari Kart Nasıl Oluşturulur ?

Aday cari kart, bir müşteri veya tedarikçi hakkında bilgi toplamak ve yönetmek amacıyla oluşturulan bir kayıttır. Aday cari kartlar genellikle henüz resmi bir sözleşme veya iş ilişkisi başlamamış, potansiyel müşteri veya tedarikçilere ait bilgiler içerir. Bu kartlar, potansiyel iş ilişkilerinin takibini yapabilmek için kullanılır. Crm & Görev Yönetimi >Aday Cari kartları penceresinde aday cari kart ekleyin.

9

Bu kısımda ilgili alanları doldurduktan sonra kaydet butonuna tıklayarak aday carinizi kaydedin.. Aday cari hakkında okla belirtilen kısımda carimize durum eklemek isterseniz okla belirtilen kısımdan ekleyin

10

**Aday cari hakkında durum eklemek için ise Crm & Görev Yönetimi > Tanımlamalar> Aday Müşteri Durumuna gelip istediğimiz durumu bu kısımda ekleyebiliriz.

104 Bu şekilde eklemek istediğiniz durumu ekleyebilir** , ardından kaydet butonuna tıklayıp yeni bir durum kaydedebilirsiniz.

12

İstediğiniz durumu ekledikten sonra yada mevcut durumdan aday carimizin kartında değişiklik yaptıktan sonra aşağıdaki gibi aday carimizin son durumunu görebilirsiniz.

Crm & Görev Yönetimi > Aday Cari Durum Kanban penceresine geldikten sonra durum eklediğiniz aday carilerinizin son durumunu görebillirsiniz .

13