e-Dönüşümün Genel Avantajları Nelerdir?
-Belgeleri elektronik ortamda düzenlemek hem maliyet açısından hem de belgeleri saklama ve erişebilme açısından oldukça avantajlı bir yöntemdir.
-e-Dönüşüm sürecine geçiş yapan şirketler, iş süreçlerinde ve evrak takip süreçlerinde ciddi zaman ve tasarruf ederler.
-Yasal evrakların dışında e-teklif ve e-mutabakat gibi diğer e-süreçler de e-dönüşüm ile dijital ortama taşınabilir, takip kolaylaşmış olur.
-Dijital ortamda yapılan işlemler doğaya katkı sağlayarak çevreyi korur ve arşiv sürecinden kurtulmanıza yardımcı olur.
-e-Dönüşüm ile birlikte bir çok maliyetten kurtulursunuz.
Neden e-fatura Kullanmalıyım?
-Uygun maliyet ve kalıcı çözüm olduğu için faturalarınızı arşivleme derdinden kurtulmuş olursunuz.
-Faturanızı kargo ile müşterinize ulaştırma süreçlerinden, ek kargo taşıma maliyetlerinden ve faturanızın ilgili kuruma ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmekten kurtulmuş olursunuz.
-Vergi kanunu açısından 5 yıl Ticaret kanunu açısından 10 yıl boyunca, belgeleri saklama yükümlülüğünüz olduğu için, e-faturalarınız sistem tarafından saklanmış olur ve herhangi bir cezai durum ile karşılaşmamış olursunuz.