Mevcut Firmaya Nasıl Şube Eklenir?

Mevcut Firmaya Şube Ekleme

Rota'da mevcut firmanıza şube eklemek için;

Yönetim<Sistem<Şube Kartları menüsüne tıklayın,

Screenshot_5

Açılan pencerede mevcut şubelerinizi görebilirsiniz.

Yeni Şube eklemek için açılan ekranın sağ üst köşesinde bulunan Şube Ekle butonuna tıklayın,

Screenshot_12

Açılan pencerede ilgili alanları doldurduktan sonra Kaydet butonuna tıkladığınızda yeni Şube Kartı oluşturulacaktır.

Ekran%20g%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BCs%C3%BC%202024-09-20%20115452

Güroymak Şubesi olarak yeni bir şube kartı oluşturduk.

Şubeyi ekledikten sonra Kullanıcı kartında yeni oluşturulan Şubenin tanımlanması gerekmektedir.

Yönetim<Sistem<Kullanıcılar menüsüne tıklayın ve ilgili kullanıcı kartını seçin,

Screenshot_13

Kullanıcı kartına girdikten sonra Düzenle butonuna tıklayın,

Yetkili Firmayı seçtikten sonra, bir altında bulunan Şubeler listesinde yeni oluşturduğunuz Şube Kartını işaretleyin.

Screenshot_18

İşaretleyip kaydettikten sonra ilgili şubeye girmek için Anasayfada bulunan Firma değiştir butonundan Şubeye giriş yapabilirsiniz.

Yeni açmış olduğunuz Şube ekranda görüldüğü üzere listeye eklenmiştir.

Screenshot_19